Vážení zákazníci, 

V  súlade so všetkými aktuálne zavedenými opatreniami kvôli koronavírusu sme spustili online predaj vozidiel. Naši predajný poradcovia Vám radi vysvetlia všetko o našich produktoch na nižšie uvedených mobilných tel. číslach a e-mail-i neváhajte nás kontaktovať, môžete použiť aj náš centrálny mail lubos.podbehly@hyundainitra.sk. Vieme využiť aj ďalšie rozšírené online možnosti spojenia WhatsApp, Viber, Skype .... 

Priestory predajne zostávajú zatvorené a predvádzacie jazdy nie sú možné. 

Nové vozidlo alebo jazdené vozidlo Vám vieme aj odovzdať, ale s minimalizovaním fyzického kontaktu s naším pracovníkom. Budú dodržané hygienické požiadavky a vládne nariadenia. Vozidlo si preberiete kompletne vydezinfikované. 

Kontakty:

Ľuboš Podbehlý
Vedúci predaja
tel. č.: 0910 888 079
email: lubos.podbehly@hyundainitra.sk

Štefan Bóka
Predaj vozidiel
tel. č.: 0918 181180
email: stefan.boka@hyundainitra.sk

Marek Výboh
Predaj vozidiel
tel. č.: 0910 888 081
email: marek.vyboh@hyundainitra.sk

Radoslav Supuka
Poistné udalosti
tel. č.: 0911 103 772
email: radoslav.supuka@huyndainitra.sk

Jazdené vozidlá – Obhliadka vozidla je možná po dohode

Adam Rusko 
Mobil.: +421 (0)905 216 216
E-mail: adam.rusko@toyotanitra.sk 

Otázky a odpovede: 

Q: Je možné fakturovať a odovzdať vozidlo zákazníkovi, keď už bola urobená kúpno–predajná zmluva a taktiež zaplatená zálohová faktúra? Vozidlo by sa odovzdalo pred autosalónom tzv. technicky, predajca by v rúšku a ochranných rukaviciach odovzdal vozidlo bez výkladu k funkcionalite vozidla.

A: Áno, fakturácia je možná a neodporuje žiadnemu opatreniu v súvislosti s COVID-19. Na odovzdanie tovaru sa primerane použijú bezpečnostné opatrenia tak, aby sa minimalizovala doba medzi odovzdávajúcim a preberajúcim. 

Q: Môžeme podpisovať kúpne zmluvy, môžeme zasielať nové zálohové faktúry ?

A: Áno, na podpísanie je optimálne využiť všetky možnosti, aby sa predávajúci a kupujúci fyzicky nestretli alebo stretnutie obmedzili na minimálny čas. Napríklad poslať zmluvy a doklady naskenované emailom. 

Q: Zákazník si zakúpil vozidlo, ktoré sa následne pripravovalo v servise (PDI, domontáže vybavenia a pod). Vozidlo je pripravené na odovzdanie, môžeme ho odovzdať?

A: Odovzdanie už zakúpeného vozidla po skončení predpredajného servisu (PDI) je možné v takom režime, aby sa minimalizovala doba medzi odovzdávajúcim a preberajúcim. Je zakázaný maloobchodný predaj. 

Q: Je povolený predaj internetových eshopov. Pokiaľ si zákazník zakúpi vozidlo cez náš web (napr. naša ponuka aktuálnych vozidiel okamžite k odberu) môžeme vozidlo predať?

A: Predaj na diaľku (internetový eshop) je povolený. Pokiaľ so zákazníkom komunikujete výhradne prostredníctvom eshopu/emailu/webovej aplikácie a pod. a vyhnete sa o fyzickej prítomnosti kupujúceho v maloobchodnej predajni alebo na skúšobnej jazdne, neporušíte pri predaji vozidla podmienky internetového predaja. 

Q: Dá sa vozidlo registrovať?

A: Podľa dostupných informácii sú klientske centrá stále otvorené, aj keď v režime skrátených úradných hodín. Odporúčame maximálne využiť aj elektronickú registráciu vozidla (aj s úsporou poplatku za prihlásenie).